?>
دنياي ديجيتال ماركتينگ | ||
|
از زمانيكه لامبورگيني براي اولينبار تصميم به ساخت خودروي شاسيبلند اوروس گرفت، تاكنون، ارزش اين برند با افزايش چشمگيري مواجه بوده است. ارزش برند لامبورگيني اكنون به ۱۱ ميليارد دلار رسيده است كه اين خودروساز ايتاليايي را به گزينهي مناسبي براي فولكس واگن جهت عرضهي سهام اين شركت در بازار بورس تبديل ميكند. به گزارش بلومبرگ، مدلهاي جديد از جمله سوپراسپرت هيبريدي كه سال آينده معرفي ميشود، حاشيهي سود لامبورگيني را به بيش از ۳۰ درصد ميرساند.
درنتيجه، اكنون ارزش اين خودروساز ايتاليايي با شركت فراري برابري ميكند. بهگفتهي مايكل دين و گيليان ديويس از نشريهي بلومبرگ:
عرضهي اوليهي سهام تراتون (Traton) بهعنوان اولين نتيجهي قابل لمس ازنظر بررسي دارايي شناخته ميشود. ساختار فعلي فولكس واگن، مستعد تنش ارزيابي ميشود. تنها ۱۲ برند زيرمجموعهي فولكس واگن هستند و برخي از آنها همچون دوكاتي و بنتلي، كانديد فروش هستند. شركت لامبورگيني هم تحت كنترل آئودي است كه اين خودروساز آلماني هم زيرمجموعهي فولكس واگن محسوب ميشود. پيشتر مسئولان فولكس واگن در ايميلي اذعان داشتند:
از نظر تعداد خودروهاي فروخته شده، لامبورگيني با رشد ۵۱ درصدي در سال گذشته، به فروش ۵۷۵۰ دستگاه رسيده است كه از اين تعداد بيش از ۱۷۰۰ دستگاه شاسيبلند اوروس بودهاند. هماكنون، بازار ايالات متحدهي آمريكا بازار اصلي لامبورگيني محسوب ميشود؛ جايي كه خودروساز ايتاليايي بيش از ۳ برابر دومين بازار پرفروش خود يعني انگلستان، خودرو فروخته است.
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۷:۰۷ ] [ حسن ]
|
|
[قالب وبلاگ : لیمو بلاگ] [Weblog Themes By : limoblog.ir] |